Sunday, October 4, 2009

blog ooo blog..



hari nie ak baru stat nk update balik blog aku. 2 3 ari nie ak dok surf blog2 dak2 mude skrg... fuh smart sumenye. bez gak bile tgok blog diorg yg kreatif dan inovatif. nie pown sume hasil dorongn guru aku sndiri Abi Yie. die mintak tolong buatkan blog, so aku buat la yang termampu ak ley buat. aku pown segan gak pasal abi dah mintak tlg lame sblm raye g. ak pon ape lagi, stat la buat. search la blog2 yg semat2.. hehe.. alhamdulilah ade gak.. aku cari blog2 martial art yg ley aku wat rujukan. byk la gak.. so aku amik la gadget2 yg boleh pakai n try la yg mane seswai. akhirnya pas 3 jam buat terhasil la blog yang hebat ini. haha.. try la masuk www.nafassakti.blogspot.com
aku pon baru je stat blaja. pade sume blogers ley la bagi tunjuk aja kat saye. thanx

No comments:

Post a Comment